Przejdź do zawartości
change-font-sizeZaloguj
Dzisiaj jest 21 listopada 2024 Imieniny:  Janusza i Konrada

Nawigacja Nawigacja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Koordynator ds. dostępności

Koordynatororzy do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w następującym składzie:

tel.:  41 35 02 312

fax: 41 35 02 313

e-mail: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl


1)    Marek Krupa - w zakresie działalności Starostwa Powiatowego

2)    Bożena Pytel - w zakresie działalności jednostek organizacyjnych zajmujących się sprawami pomocy społecznej i wsparcia rodzin;

3)    Wojciech Kałat - w zakresie działalności jednostek organizacyjnych zajmujących się sprawami oświatowymi;

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Kazimierski na lata 2020-2021

4)    Dorota Celej - w zakresie działalności budynku byłej bursy w Kazimierzy Wielkiej;

5)    Tomasz Dalewicz - w zakresie działalności Powiatowego Zarządu Dróg.


Do obowiązków koordynatorów, w zakresie właściwym każdemu koordynatorowi, należy:

1)    wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiat Kazimierski i jego organy,

2)    przygotowanie i wdrożenie planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami art. 6 ustawy,

3)    monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Autor:  Rafał Maciej Urbański Osoba publikująca: Rafał Maciej Urbański
Data utworzenia:  16 październik 2020 14:47 Data publikacji:  16 październik 2020 14:39
Data ostatniej modyfikacji:  31 grudzień 2020 10:55 Wersja:  1.1