Koordynatororzy do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w następującym składzie:
tel.: 41 35 02 312
fax: 41 35 02 313
e-mail: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl
1) Marek Krupa - w zakresie działalności Starostwa Powiatowego
2) Bożena Pytel - w zakresie działalności jednostek organizacyjnych zajmujących się sprawami pomocy społecznej i wsparcia rodzin;
3) Wojciech Kałat - w zakresie działalności jednostek organizacyjnych zajmujących się sprawami oświatowymi;
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Kazimierski na lata 2020-2021
4) Dorota Celej - w zakresie działalności budynku byłej bursy w Kazimierzy Wielkiej;
5) Tomasz Dalewicz - w zakresie działalności Powiatowego Zarządu Dróg.
Do obowiązków koordynatorów, w zakresie właściwym każdemu koordynatorowi, należy:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiat Kazimierski i jego organy,
2) przygotowanie i wdrożenie planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami art. 6 ustawy,
3) monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.