Nawigacja Nawigacja

Wydawca treści Wydawca treści

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Zapytanie ofertowe PZD.II-382/1/2021

Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2021 rok

Budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej (ogniwa PV) i cieplnej (geotermia – pompy ciepła) ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą do dystrybucji wytworzonej energii - IZP.272.24.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej (ogniwa PV) i cieplnej (geotermia – pompy ciepła) ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą do dystrybucji wytworzonej energii", w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ:

1. przebudowa istniejącej kotłowni znajdującej się w budynku - segmencie żywieniowym Domu Dziecka w Kazimierzy Wielkiej na działce nr ewid.:1296/1 przy ul. Kościuszki 15 w Kazimierzy Wielkiej

2. przebudowa istniejącego budynku kotłowni węglowej na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach na działce nr ewid.: 842/17 Cudzynowice nr 175 gm. Kazimierza Wielka

3. wykonanie instalacji PV na dachach budynków Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach i Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cudzynowicach, które  zostaną włączone do instalacji zasilającej kotłownię przy Zespole Szkół Rolniczych.

4. Wykonanie instalacji PV na dachach Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej, która zostanie włączona do instalacji zasilającej kotłownię w budynku CAPOW

5. wykonanie przyłączy cieplnych do obiektów Kazimierskiego Ośrodka Sportowego

6. wykonanie przyłącza wody siarkowej zgodnie dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr … do SIWZ

Zamawiający zaznacza, że w pierwszej kolejności należy wykonać przyłącza cieplne oraz przyłącze z wodą siarkową do basenu w Kazimierzy Wielkiej w celu umożliwienia bezkolizyjnego kontynuowania prac w ramach budowy basenu mineralnego.

 

Inwestycja będzie realizowana z udziałem funduszy pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.4 Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej, nazwa projektu: „Budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej i ciepła ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą do dystrybucji wytworzonej energii".

 

3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:

a)       dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:

-         projekt budowlany i wykonawczy;

-         specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;

b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ.

Załączone do SIWZ przedmiary mająjedyniecharakter informacyjny.Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

 

Postępowanie prowadzone jest również w formie elektronicznej, gdzie zamieszczona jest pełna dokumentacja wraz z Załącznikiem nr 10 Projekt kotłowni.

Link do dokumentacji i ogłoszenia:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/411810

Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej, akcesoriów oraz urządzenia do dezynfekcji z archiwizacją danych na potrzeby placówek opieki zdrowotnej z terenu powiatu kazimierskiego w ramach walki z koronawirusem SARS - CoV – 2

1   Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej, akcesoriów oraz urządzenia do dezynfekcji z archiwizacją danych na potrzeby placówek opieki zdrowotnej z terenu powiatu kazimierskiego w ramach walki z koronawirusem SARS - CoV – 2"

2 Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania:

Zadanie nr 1 Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej

1)      Elektrody do defibrylacji i stymulacji zewnętrznej – 5 szt.

2)      Aparat do mierzenia ciśnienia elektroniczny wraz z wyposażeniem – 5 szt.

3)      Reduktor tlenowy  do butli – 5 szt.

4)      Ssak mobilny – 4 szt.

5)      Statyw na kroplówki – 1 szt.

6)      Worek AMBU wraz z wyposażeniem jednorazowy – 10 szt.

Zadanie nr 2 Zakup i dostawa akcesoriów medycznych.

1)      Czepek medyczny – 285 szt.

2)      Materace przeciwodleżynowe – 20 szt.

3)      Pościel medyczna – 200 kompl.

4)      Pojemniki na odpady medyczne – 10 szt.

5)      Worki na odpady medyczne – 200 rolek

Zadanie nr 3 Zakup i dostawa urządzenia do dezynfekcji wraz z archiwizacją danych

1)       Urządzenie do automatycznej dezynfekcji pomieszczeń – 1 szt.

2)      Naboje ( granaty) do urządzenia do automatycznej dezynfekcji – 150 szt.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: „Walka z epidemią COVID-19 na terenie powiatu kazimierskiego"

Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości 72 000,00 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 6 620,00 litrów dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego

1.        Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego w ilości 72.000,00 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 6 620,00 litrów dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego:

·         Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej

·         Zespół Szkół Rolniczych w Cudzynowicach

·         Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cudzynowicach

·         Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej

·         Zespół Szkół Zawodowych w Skalbmierzu

·         Dom Pomocy Społecznej w Bejscach

·         Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej

·         Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Kazimierzy Wielkiej

·         Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kazimierzy Wielkiej

 

A.       Przedmiot zamówienia obejmuje:

  • sukcesywną dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb95 odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej
  • w okresie obowiązywania umowy wskazane ilości mogą ulec zmianie zarówno zwiększeniu jak
    i zmniejszeniu, pod warunkiem nie przekroczenia kwoty wskazanej w umowie,
  • zakupy paliwa dla Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kazimierskiego będą dokonywane
    w systemie bezgotówkowym, sukcesywnie według zapotrzebowania w punkcie sprzedaży paliw wykonawcy wyłonionego w przetargu.

Zamawiający będzie dokonywał zapłaty raz w miesiącu, za paliwo pobrane w miesiącu poprzednim, na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę, w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.

  • Wskazane są ilości maksymalne i zamawiający nie jest zobowiązany je wykorzystać.
  • Dostawa paliw odbywać się będzie ze stacji paliw w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego.

Zakup i dostawa środków czystości i pielęgnacyjnych, art. higienicznych, sprzętu i narzędzi do utrzymania czystości oraz sprzętu AGD, agregatów, nagrzewnic, mebli do miejsc odbywania kwarantanny/izolacji lub miejsc noclegowych dla podmiotów z terenu pow. kazimierskiego w ramach walki z SARS-CoV–2

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ochronnych niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19.

2. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:

Zadanie nr 1: Zakup i dostawa środków czystości i pielęgnacyjnych.

1)      krem do rąk – 120 szt.

2)      mydło antybakteryjne (dozownik z pompką) – 155 szt.

3)      Mydło antybakteryjne w płynie (5l) – 168 op.

4)      Płyn czyszcząco-dezynfekujący (5l) – 102 op.

5)      Płyn do mycia powierzchni tekstylnych – 5 op.

6)      Płyn do mycia tłustych zabrudzeń–10 op.

7)      Płyn do mycia uniwersalny – 5 op.

8)      Płyn myjący do zmywarek (25 kg) – 1 op.

9)      Płyn do nabłyszczania – 1 op.

10)   Płyn do ręcznego mycia naczyń – 10 op.

11)   Proszek do prania trudnych zabrudzeń – 3 op.

12)   Proszek do prania białych tkanin – 5  op.

13)   Proszek do prania kolorowych  tkanin – 5 op.

14)   Środek do czyszczenia sanitariatów – 5 op.

15)   Żel do mycia i odkamieniania sanitariów – 5 op.

Zadanie nr 2: Zakup i dostawa artykułów higienicznych, tekstyliów.

1)      Czyścik – 10 op.

2)      nakładka do mopa ze spryskiwaczem – 20 szt.

3)      podkłady medyczne w rolce – 2 szt.

4)      Podkład higieniczny – 1op.

5)      podkład medyczny wielorazowy – 80 szt.

6)      Ręczniki papierowe (op. 12 szt.) – 159 op.

7)      ręczniki papierowe do podajnika – 46 op.

8)      Rękawice gumowe – 409 op.

9)      Sciereczki z mikrofibry – op. 50

10)   Ścierka z mikrowłókna – 50 szt.

11)   Ścierki w rolce – 15 szt.

12)   Ścierki do podłogi – 15 op.

13)   Ścierki uniwersalne – 4 op.

14)   Zmywak –20 op.

15)   Worki na odpady – 100 op.

16)   Pościel – 100 kompletów

 

Zadanie nr 3: Zakup i dostawa sprzętu i narzędzi do utrzymania czystości.

1)      Kosze na odpady – 5 szt.

2)      Mop obrotowy z wiadrem – 8 szt.

3)      Mop płaski – 30 szt.

4)      Mop ze spryskiwaczem – 7 szt.

5)      mop parowy z zestawem wkładów – 1 zestaw

6)      Myjka do szyb – 1 szt.

7)      Pojemniki do segregacji – 20 szt.

8)      Stelaż do mopów płaskich – 4 szt.

9)      trzonek do stelaży – 4 szt.

10)   Wózek do sprzątania – 1szt.

11)   wózek jednowiaderkowy – 4 szt.

Zadanie nr 4: Zakup i dostawa sprzętu AGD do miejsc odbywania kwarantanny/izolacji lub miejsc noclegowych.

1)      chłodziarko-zamrażarka – 1 szt.

2)      Chłodziarko - zamrażarka (podwójne drzwi) – 4 szt.

3)      Czajniki elektryczne – 10 szt.

4)      Kuchenka mikrofalowa–6 szt.

5)      Odkurzacz piorący (waga do 10 kg) – 1 szt.

6)      Odkurzacz piorący – szt.1

7)      Odkurzacz przemysłowy (moc ssania min 260 Air W) – 6 szt.

8)      Parownica – 2 szt.

9)      Pralka – 4 szt.

10)   Termosy – 2 szt.

11)   Zamrażarka skrzyniowa -1szt.

12)   Żelazko – 2szt.

13)   Myjka ciśnieniowa – 3 zestawy

 

Zadanie nr 5: Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych.

1)      Agregat prądotwórczy (nie mniej niż 7kW) – 1 zestaw

2)      Agregat prądotwórczy  – 1 szt.

3)      Agregat trójfazowy – 1 szt.

Zadanie nr 6: Zakup i dostawa nagrzewnic elektrycznych.

1)      Nagrzewnica elektryczna (15 kW) – 2 szt.

2)      Nagrzewnica elektryczna (2 kW) – 4 szt.

Zadanie nr 7: Zakup i dostawa mebli.

1)      Łóżko polowe z materacem – 5 szt.

Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: „Walka z epidemią COVID-19 na terenie powiatu kazimierskiego"

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Ogłoszenie nr 510230629

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na lata 2020-2023. Zadanie Nr 3 i Zadanie Nr 4

Budowa wewnętrznej instalacji gazowej na gaz płynny propan-butan z dostosowaniem pomieszczenia kotłowni gazowej wraz z budową zbiornika podziemnego na gaz płynny 6400l oraz z przyłączem gazowym

1 Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika na gaz płynny 6400l podziemnego wraz z przyłączem gazowym, budowa kotłowni gazowej.

Przedmiot i zakres robót obejmuje:

·       Odcięcie  istniejącego zasilania C.O. szkoły oraz warsztatów szkolnych

(Odcięcie w węzłach oraz na  placu przed budynkiem szkoły)

·       montaż rur ze stali niskowęglowej RSt34-2 steel łączone w technologii „press" przez zaprasowanie  o śr. zewnętrznej  54x1.5mm ( połączenie węzłów z nowoprojektowana kotłownia gazową)

·       wspawanie w węzły aramtury połączeniowej

·       montaż armatury,

·       wykonanie prób szczelności i pracy układu.

·       regulacja układu c.o.

·       roboty remontowo-budowlane związane z montażem nowej instalacji c.o. (przebicia, wstawienie nowych tulei ochronnych, zamurowania przegród budowlanych),

·         Montaż kompletnej  kotłowni gazowejz pełna automatyką  o dwóch obiegach grzewczych możliwość sterowania każdego obiegu grzewczego oddzielnie poprzez pomy obiegowe i zawory trójdrogowe  -  kaskada czterech kotłów gazowych przezbrojonych na gaz płynny  GB162-70V2 o mocy 13,0-69,5kW każdy lub równoważnych ale nie o gorszych parametrach z czujnikami pogodowymi i pokojowymi  zestaw montażowy dla kotłów  ze sprzegłem hydraulicznym  dla kaskady czterech kotłów  montowanych obok siebie (rama montażowa, kolektory zasilający i powrotny, kolektor gazowy, izolacje, zwrotnica hydrauliczna, Automatyka kotłów: Regulator RC310 FA 1szt, MC400 moduł kaskadowy 1szt, MM100 moduł obiegu grzewczego 2szt, czujnik temperatury TO 6,0 10K 1szt, montaż czterech  naczyń ciśnieniowych do zabezpieczenia instalacji  o poj. 50l każde, montaż neutralizatora kondensatu, montaż magnetoodmulacza ,montaż stacji deminarylizacji wody, montaż kaskady kominowej dla czterech kotłów z automatycznym zabezpieczeniem, montaż komina 300/400

·         Montaż instalacji gazowej wewnętrznej od szafki z zaworem głównym do zasilania poszczególnych kotłów gazowych

Montaż zaworu odcinającego MAG 3 w szafce  wraz z instalacją i czujnikami

·         Podłączenie odprowadzenia kondensatu do kanalizacji sanitarnej

·         Podłączenia kotłowni do zasilania w wodę technologiczna

·         Wykonanie zaworów spustowych w węzłach i odprowadzenie do kanalizacji

·         Montaż oraz dostarczenie zbiornika gazowego podziemnego o poj.6400l z paszportem technicznym zbiornika oraz ochroną katodową i skrzynką przepięciową

·         Przyłącze gazu :

-Reduktor I i II stopień (I st. APZ400, IIst.BP2303R)

Główny zawór gazowy

szafka gazowa

zestawy przyłączeniowe WEBA

rura gazowa PE100SDR11 f50

taśma ostrzegawcza

uziemienie otokowe

montaż skrzynki gazowej z zaworem głównym

montaż przyłącza gazowego do budynku z próbą szczelności

montaż uziomu tokowego

pomiary uziomu zbiornika

- Odbioru UDET zbiornika i kotłowni wraz z dokumentacją powykonawczą

- wykonanie wykopów pod zbiornik i przyłącze gazowe

- wykonanie płyty betonowej pod zbiornik gazu

- wykonanie ogrodzenia zbiornika

·       Prace budowlane

- Wykonanie posadzki z terakoty w pomieszczeniu kotłowni wraz z cokolikami

- Zamurowanie ścian

- Montaż drzwi pożarowych ppoż EI30 w kotłowni

- Wykonanie kratek wentylacyjnych.

 

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:

a)       dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:

-         projekt budowlany i wykonawczy;

-         specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;

b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ.

Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Kazimierzy Wielkiej

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w budynku Starostwa w Kazimierzy Wielkiej.

Klimatyzację przewidziano w 33 pomieszczeniach biurowych na parterze, Ip, IIp budynku oraz w pomieszczeniu serwerowni znajdującej się na parterze budynku Starostwa przy ul. T. Kościuszki 12 w Kazimierzy Wielkiej.

Klimatyzacja pomieszczeń biurowych:

Dobrano system klimatyzacji oparty na niezależnych układach Multi-split z jednostkami naściennymi montowanymi w klimatyzowanych pomieszczeniach o nominalnych mocach chłodniczych 2,1 kW, 2,6 kW lub 3,5 kW w zależności od pomieszczenia. Każda z jednostek zewnętrznych o nominalnej mocy chłodniczej 12 kW współpracuje z 5 lub 4 jednostkami naściennymi. Systemy klimatyzacji pozwalają na indywidualne sterowanie i nastawę temperatury w każdym z klimatyzowanych pomieszczeń. Każda z jednostek naściennych sterowana jest niezależnie pilotem bezprzewodowym z możliwością indywidualnej nastawy temperatury w każdym z klimatyzowanych pomieszczeń, nastawy biegu wentylatora (wysoki / średni / niski) oraz wybór funkcji pracy (chłodzenie / grzanie / wentylacja). Po załączeniu jednostki naściennej powietrze zasysane jest z pomieszczenia a następnie po oczyszczeniu na filtrze powietrza nawiewane do pomieszczenia po jego ochłodzeniu lub ogrzaniu w zależności od wybranej funkcji pracy.

Wszystkie jednostki naścienne (5 lub 4 w zależności od układu) podłączone do danej jednostki zewnętrznej muszą pracować na tej samej funkcji pracy (tj. chłodzenie lub grzanie). Nie ma możliwości aby jednocześnie część jednostek naściennych podłączone do jednostki zewnętrznej pracowało na chłodzenie a część na grzanie.

Układy klimatyzacji pracują na powietrzu obiegowym (bez dostarczania powietrza świeżego). Czynnik chłodniczy R32.

Jednostki zewnętrzne zamontowane są na szczytowych elewacjach budynku na podstawkach ściennych i połączone instalacją freonową z każdą jednostką naścienną przewodami 1/4 i 3/8 cala w otulinie zimnochronnej oraz przewodem sterującym. Długość pojedynczej linii freonowej nie może przekraczać 25 m. Łączna długość wszystkich linii freonowych każdego z układów Multisplit z jednostką nie powinna przekroczyć 75m.

Z każdej jednostki naściennej konieczne jest grawitacyjnie odprowadzenie skroplin (wody) powstających się w trakcie chłodzenia powietrza. Przewiduje się odprowadzenie skroplin na zewnątrz budynku do rur spustowych odprowadzających wodę deszczową z dachu lub do instalacji kanalizacyjnej w pomieszczeniach łazienek zlokalizowanych na końcach korytarzy.

Na instalacji skroplin konieczne jest wykonanie syfonu antyzapachowego. Przewody skroplin musza być ułożone ze spadkiem w kierunku odpływu (zalecany spadek 1-2% na 1m instalacji). Odprowadzenia skroplin (wody) wymagają również jednostki zewnętrzne które wykraplają wodę z powietrza w funkcji grzanie.

Na każdym piętrze budynku linie freonowe, przewody sterujące oraz przewody skroplin układane są w korytach maskujących z PCV w kolorze białym.

Celem oszczędności energii elektrycznej istnieje możliwość zdalnego zarządzania pracą klimatyzatorów przez Użytkownika (załączanie i wyłączanie klimatyzatorów) poprzez centralny sterownik z programatorem czasowym zainstalowany wewnątrz budynku.

Klimatyzacja pomieszczenia serwerowni:

Dobrano system klimatyzacji oparty na niezależnym klimatyzatorze typu Split z jednostką naścienną i jednostką zewnętrzną inverterową o mocy chłodniczej 7 kW z funkcją automatycznego re-startu po zaniku napięcia elektrycznego oraz grzałką elektryczną karteru sprężarki i tacy skroplin.

Jednostka naścienna sterowana jest pilotem bezprzewodowym z możliwością nastawy wymaganej temperatury, nastawy biegu wentylatora (wysoki / średni / niski). Po załączeniu jednostki naściennej powietrze zasysane jest z pomieszczenia a następnie po oczyszczeniu na filtrze powietrza nawiewane do pomieszczenia po jego ochłodzeniu.

Klimatyzator pracuje na powietrzu obiegowym (bez dostarczania powietrza świeżego).

Jednostka zewnętrzna zamontowana jest na szczytowej elewacji budynku na podstawce ściennej i połączona z instalacją freonową z jednostką naścienną przewodami 1/4 i 5/8 cala w otulinie zimnochronnej oraz przewodem sterującym. Długość linii freonowej nie może przekraczać 25 m.

Z jednostki naściennej konieczne jest odprowadzenie grawitacyjnie skroplin (wody) skraplających się w trakcie chłodzenia powietrza. Przewiduje się odprowadzenie skroplin na zewnątrz budynku do rur spustowych odprowadzających wodę deszczową z dachu lub do instalacji kanalizacyjnej w pomieszczeniach łazienek zlokalizowanych na końcach korytarzy.

Przed wpięciem skroplin do instalacji kanalizacyjnej łazienek konieczne jest wykonanie syfonu antyzapachowego. Przewody skroplin musza być ułożone ze spadkiem w kierunku odpływu (zalecany spadek 1-2% na 1m instalacji). Linie freonowe, przewody sterujące oraz przewody skroplin układane są w korytach maskującym z PCV w kolorze białym.

Zestawienie urządzeń:

a)       Jednostka wewnętrzna naścienna o mocy chłodniczej 2,1 kW - 5 szt.

b)      Jednostka wewnętrzna naścienna o mocy chłodniczej 2,6 kW - 9 szt.

c)       Jednostka wewnętrzna naścienna o mocy chłodniczej 3,5 kW - 2 szt.

d)      Jednostka wewnętrzna naścienna o mocy chłodniczej 7 kW (serwerownia) - 1 szt.

e)       Jednostka zewnętrzna typu Split (serwerownia) o mocy chłodniczej 7 kW (serwerownia) z funkcją auto re-start i grzałką elektryczną karteru sprężarki i tacy skroplin, współczynnik efektywności SEER: 7,0 - 1 szt.

f)        Jednostka zewnętrzna typu Multisplit o mocy chłodniczej 12 kW, dla 4-5 jednostek wewnętrznych, współczynnik efektywności SEER: 6,1 - 4 szt.

 

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:

a)       dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:

-         projekt wykonawczy;

-         specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;

b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ.

Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

Ogłoszenie nr 550226342

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na lata 2020-2023" – Zadanie nr 4 - Zamówienie z wolnej ręki

Przetarg nieograniczony pisemny na sprzedaż autobusu używanego przez Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczo – Rewalidacyjnych w Cudzynowicach

Przedmiotem sprzedaży jest autobusu marki Iveco/Automet C50/A,:

  • Rok produkcji  2007
  • Przebieg 587 310 km
  • Pojemność skokowa 2 988 cm3
  • Moc 100 kW
  • Skrzynia biegów manualna
  • Rodzaj paliwa diesel
  • Kolor biały
  • Ilość miejsc 20
  • Przystosowany do przewozu osób na wózkach
  • Ogrzewanie postojowe
  • Klimatyzacja

  

           Oferty należy składać do sekretariatu Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczo - Rewalidacyjnych w Cudzynowicach, Cudzynowice 175, 28 – 500 Kazimierza Wielka pokój nr 54 do dnia 18 listopada 2020 roku do godz. 10.00

Budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej (ogniwa PV) i cieplnej (geotermia – pompy ciepła) ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą do dystrybucji wytworzonej energii

1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej (ogniwa PV) i cieplnej (geotermia – pompy ciepła) ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą do dystrybucji wytworzonej energii", w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ:

1. przebudowa istniejącej kotłowni znajdującej się w budynku - segmencie żywieniowym Domu Dziecka w Kazimierzy Wielkiej na działce nr ewid.:1296/1 przy ul. Kościuszki 15 w Kazimierzy Wielkiej

2. przebudowa istniejącego budynku kotłowni węglowej na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach na działce nr ewid.: 842/17 Cudzynowice nr 175 gm. Kazimierza Wielka

3. wykonanie instalacji PV na dachach budynków Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach i Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cudzynowicach, które  zostaną włączone do instalacji zasilającej kotłownię przy Zespole Szkół Rolniczych.

4. Wykonanie instalacji PV na dachach Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej, która zostanie włączona do instalacji zasilającej kotłownię w budynku CAPOW

5. wykonanie przyłączy cieplnych do obiektów Kazimierskiego Ośrodka Sportowego

6. wykonanie przyłącza wody siarkowej zgodnie dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ

Zamawiający zaznacza, że w pierwszej kolejności należy wykonać przyłącza cieplne oraz przyłącze z wodą siarkową do basenu w Kazimierzy Wielkiej w celu umożliwienia bezkolizyjnego kontynuowania prac w ramach budowy basenu mineralnego.

 

Inwestycja będzie realizowana z udziałem funduszy pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.4 Strategia niskoemisyjna, wsparcie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej, nazwa projektu: „Budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej i ciepła ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą do dystrybucji wytworzonej energii"

 

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:

a)       dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:

-         projekt budowlany i wykonawczy;

-         specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;

b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ.

Załączone do SIWZ przedmiary mająjedyniecharakter informacyjny.Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

Postępowanie jest prowadzone również w formie elektronicznej i dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/393289

We wskazanej lokalizacji dostępna jest również Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami. Dotyczy to również "Załącznika nr 10 Projekt kotłowni"

Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy:

Usługa transportowa – przewóz osób (w tym jednej na wózku inwalidzkim) uczestniczących w zajęciach terapeutycznych w Powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy w Kazimierzy Wielkiej"

Ogłoszenie nr 598529_N_2020

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na lata 2020-2023
 

Ogłoszenie nr 598073

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na lata 2020-2023.

Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, niezbędnych materiałów i sprzętów do dezynfekcji oraz termometrów dla podmiotów z terenu powiatu kazimierskiego zaangażowanych w walkę COVID-19

1   Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ochronnych niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19.

2

Zamówienie zostało podzielone na 12 zadań:

Zadanie 1 Zakup i dostawa maseczek ochronnych

1)        maseczki chirurgiczne (gumki) – 5020 szt.

2)        Półmaska filtrująca z zaworem– 1320 szt.

3)        maseczki niemedyczne wielorazowe bawełniane – 500 szt.

Zadanie 2 Zakup i dostawa rękawiczek ochronnych.

1)        rękawice jednorazowe nitrylowe – 671 op.

2)        rękawice jednorazowe lateksowe – 111 op.

Zadanie 3 Zakup i dostawa środków do mycia, dezynfekcji rąk.

1)        mydło antybakteryjne (op. 500 ml) - 620

2)        mydło w płynie  (op. 5l)- 330

3)        płyn do dezynfekcji rąk (5l) - 420

4)        Zel do dezynfekcji rąk (op. 5l). - 40

5)        Żel do dezynfekcji rąk (op. 500 ml) - 20

Zadanie 4 Zakup i dostawa środków do dezynfekcji powierzchni.

1)        1Płyn do  dezynfekcji maszyn/ urządzeń (op. 5l) - 2 op.

2)        płyn do dezynfekcji powierzchni (op. 5l)- 519 op.

3)        płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni (op. 5l) - 170 op.

4)        Płyn do mycia zabawek oraz mebli dziecięcych (op. 5l) - 5 op.

5)        Preparat dezynfekcyjny (op. 5 kg) - 15 op.

6)        Preparat dezynfekująco - myjący bez alkoholu (op. 5l) - 5 op.

7)        Środek do dezynfekcji przestrzeni publicznej (op. beczka 200kg) - 1 op.

8)        Środek do dezynfekcji sprzętu medycznego - 5 op.

Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa przyłbic i gogli.

1)        Przyłbica ochronna - 1112 szt.

2)        Okulary ochronne (gogle) - 15 szt.

Zadanie nr 6- Zakup i dostawa ochraniaczy i osłon na buty.

1)        Ochraniacz na buty foliowy (op. 100 szt.) - 6 op

2)        Ochraniacz na buty włókninowy z gumką (op. 100 szt.) - 7 op.

3)        Osłona na buty włókninowo-foliowa - 3 op.

4)        osłona na buty wysoka do kombinezonu (op. 50 szt.) - 49 op.

Zadanie nr 7- Zakup i dostawa kombinezonów i fartuchów.

1)        fartuch chirurgiczny bez wzmocnień - 100 szt.

2)        Fartuch ochronny - 103 szt.

3)        kombinezon ochronny (typ 3,4,5,6) - 385 szt.

4)        kombinezon ochronny (typ 4,5,6) - 423 szt.

5)        Kombinezon polipropylenowy - 10 szt.

 

Zadanie nr 8- Zakup i dostawa dozowników i stacji dezynfekujących.

1)        dozownik automatyczny - 6

2)        Stojak do dozownika automatycznego - 1

3)        dozownik do mydła - 65

4)        dozownik do mydła/płynu dezynfekującego (ścienny) -60

5)        Dozownik łokciowy (500 ml) - 50

6)        Samoobsługowy bezdotykowy punkt dezynfekcji rąk  -12

7)        Stacja dezynfekująca  - 3

8)        Stacja do bezdotykowej dezynfekcji rąk - 3

9)        Dozownik łokciowy ze stojakiem - 6

 

Zadanie nr 9- Zakup i dostawa lamp do dezynfekcji.

1)        lampa bakteriobójcza - 1 szt.

2)        Lampa UV-C (108W) ze stojakiem - 1 szt.

3)        Lampa UV-C (72 W) - 5 szt.

Zadanie nr 10- Zakup i dostawa opryskiwaczy i zamgławiaczy do dezynfekcji.

1)        Opryskiwacz akumulatorowy (16l) - 2 szt.

2)        Opryskiwacz akumulatorowy (18l) - 8 szt.

3)        Opryskiwacz ciśnieniowy 10L - 2 szt.

4)        Opryskiwacz ciśnieniowy 2L - 30 szt.

5)        Opryskiwacz ciśnieniowy 5L - 5 szt.

6)        Opryskiwacz spalinowy turbinowy - 2 szt.

7)        Zamgławiacz ultradźwiękowy - 3 szt.

 

Zadanie nr 11- Zakup i dostawa ozonatorów.

1)        Ozonator (15g/h) - 44 szt.

2)        Ozonator (45g/h) - 3 szt.

3)        Ozonator  przemysłowy(46g/h) - 1 szt.

4)        Ozonator (225g/h) - 2 szt.

5)        Sterylizator pomieszczeń (1800 m3) - 1 szt.

 

Zadanie nr 12 - Zakup i dostawa termometrów

1) Termometry – 26 szt.

 

Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: „Walka z epidemią COVID-19 na terenie powiatu kazimierskiego"

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Ogłoszenie nr 588012-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Kazimierzy Wielkiej: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na lata 2020-2023.

„Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"

„Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"

Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, niezbędnych materiałów i sprzętów do dezynfekcji oraz termometrów dla podmiotów z terenu powiatu kazimierskiego zaangażowanych w walkę z koronawirusem SARS-CoV-2

1   Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ochronnych niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19.

2 Zamówienie zostało podzielone na 5 zadań:

Zadanie 1

Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej – przyłbice, okulary ochronne, osłony na buty:

1)      Przyłbica ochronna – 1039 szt.

2)      Okulary ochronne (gogle) – 130 szt.

3)      Ochraniacze na buty wielorazowe – 50 szt.

4)      Osłona na buty włókninowo - foliowa – 80 szt

5)      Ochraniacz na buty foliowy (op. 100 szt.)– 1200 szt.

6)      Osłona na buty wysoka do kombinezonu – 100 szt.

 

Zadanie 2

Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej – kombinezony, fartuchy:

1)         Kombinezony ochronne wielokrotnego użytku – 187 szt.

2)         kombinezon ochronny kat. III – 70 szt

3)         Kombinezon ochronny – 50 szt.

4)         Jednorazowe ubranie medyczne dwuczęściowe flizelinowe – 300 szt.

5)         Kombinezon ochronny Pro Chem. II F – 40 szt.

6)         Kombinezon ochronny wodoodporny wielorazowy – 4 szt.

7)         Fartuch ochronny – 1575 szt

8)         Fartuch chirurgiczny barierowy –300 szt.

Zadanie 3

Zakup i dostawa niezbędnych materiałów:

1)      Stojący dozownik bezdotykowy - 10 szt.

2)      Stacja do bezdotykowej dezynfekcji rąk – 4 szt.

3)      Dozownik do mydła – 10 szt.

4)      Dozownik automatyczny – 60 szt.

Zadanie 4

Zakup i dostawa sprzętów do dezynfekcji:

1)      Urządzenie do automatycznej dezynfekcji pomieszczeń – 1 szt.

2)      Opryskiwacz plecakowy spalinowy – 1 szt.

3)      Zamgławiacz elektryczny ULV – 2 szt.

4)      Lampa do dezynfekcji powierzchni (35 m2)ze stojakiem -  5 szt.

5)      Ozonator powietrza do powierzchni mniejszej niż 200m2–  6 szt.

6)      Zamgławiacz  elektrostatyczny plecakowy – 1 szt.

7)      Ozonator – 1 szt.

8)      Opryskiwacz taczkowy do zabudowy na nośniku– 1 szt.

9)      Lampa bakteriobójcza przepływowa – 4 szt.

10)   Naboje ( granaty) do urządzenia do automatycznej dezynfekcji – 150 szt.

11)   Zamgławiacz z zestawem BHP i preparatami do dezynfekcji – 14 szt.

12)   Oczyszczacz powietrza z jonizacją – 4 szt.

13)   Oczyszczacz powietrza – 2 szt.

Zadanie 5

Zakup i dostawa termometrów:

1)      Termometry – 19 szt

 

Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: „Walka z epidemią COVID-19 na terenie powiatu kazimierskiego"