Przejdź do zawartości
change-font-sizeZaloguj
Dzisiaj jest 23 kwietnia 2024 Imieniny:  Jerzego i Wojciecha

Wydawca treści Wydawca treści

«Powrót

schemat organizacyjny

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
mgr Małgorzata Konieczna – Cypryś
 
 
Przyjmuje interesantów – mieszkańców Powiatu Kazimierskiego w pokoju 103 Starostwa Powiatowego w Kazimierzy Wielkiej.
 
Skargi konsumentów mogą być składane telefonicznie pod nr telefonu 41 35 02 316 , na piśmie lub osobiście.
 
Podczas wstępnej rozmowy konsument uzyskuje niezbędne informacje i wskazówki co możliwości załatwienia sprawy.
 
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy;
1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej
w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędów Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
5. wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgoda do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów
 

Procedura Poradnictwa Konsumenckiego

________________________________________

Autor:  Andrzej Piotrowski Osoba publikująca: Andrzej Piotrowski
Data utworzenia:  24 lipiec 2013 09:12 Data publikacji:  24 lipiec 2013 09:13
Data ostatniej modyfikacji:  5 lipiec 2021 13:30 Wersja:  1.6